Titulní obrázek


Reklamní spoty modeu Jeep Grand Cherokee

Šéf koncernů Fiat a Chlysler Sergio Marchionne se společně s Johnem Jayem, globálním výkonným ředitelem společnosti Wieden + Kennedy, shodli, že Jeep Grand Cherokee je důležitější než Eminem a Clint Eastwood. Firma je již několik let hlavní reklamní agenturou koncernu Chrysler. 

Podle Marchionneho s Jayem byl reklamní spot na aktuální generaci Jeepu Grand Cherokee vypuštěný do éteru v roce 2010 pro vnímání koncernu Chrysler severoamerickou veřejností v jeho novodobé éře mnohem důležitější než dvojice reklamních snímků z let následujících.

Zhruba minutový snímek připomínající některé důležité momenty z historie Ameriky a vrcholící právě novým Jeepem Grand Cherokee měl nastavit zcela nová měřítka pro vnímaní nejen tohoto modelu, ale celé značky a koncernu zákazníky a přispět ke zvýšení jejich zájmu právě o domácí značky.

Než si sjednáte pojištění odpovědnosti za škody způsobené provozem vozidla, porovnejte povinné ručení jednotlivých pojišťoven. Liší se jednak cenou, ale i výší limitů krytí, sazbami připojištění, přirážkami ke čtvrtletním platbám nebo slevami za sjednání přes internet. Nejlevnější povinné ručení sjednáte online.

To se podle Marchionneho i Jaye podle tomuto prvnímu videu mnohem lépe než u dvouminutovým snímkům s Eminemem a Clintem Eastwoodem, připraveným pro Super Bowl 2011, resp. 2012. Zástupce Wieden + Kennedy na jejich adresu uvádí, že jsou sice zaměřeny na tradiční americké hodnoty, ale zároveň jsou příliš závažné a rozvláčné.